МАШИНА
МОЗАЇЧНО-ШЛІФУВАЛЬНА
СО-199

co199

ПРИЗНАЧЕННЯ ВИРОБУ

Машина СО-199 призначена для відтирання, шліфування та полірування бетонних.
та мозаїчних підлог.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Продуктивність (з розрахунку 1мм знімання), м²/год, не менше 43*
Ширина обробки за один прохід, мм, не менше 600
Частота обертання шліфувальних головок, об/хв 400±30
Висота абразивів, мм, не більше 50
Живлення від мережі трифазного змінного струму:
частота, Гц 50(60**)±1,0Гц
напруга, 380(440**)±38В
Габаритні розміри, мм, не більше:
довжина 1100
ширина 685
висота 1000
Маса, кг, не більше 150
Номінальна потужність електродвигуна, кВт 5,5
Частота обертання валу електродвигуна, хв ־¹ 2840
*Продуктивність забезпечується при встановленні привантажень масою 50кг.

co199_1

Мал. 1. Мозаїчно-шліфувальна машина СО-199 у розрізі

ПРИСТРІЙ І ПРИНЦИП РОБОТИ

Мозаїчно-шліфувальна машина (рис.1) складається з наступних основних вузлів:
редуктора 1, 2 приводу, ходового пристрою 3, захисного кожуха 4, ручки 5, рукоятки
управління 6 та електроустаткування, що включає в себе кнопковий пост 7, блок
управління 8, захисно-вимикаючого пристрою 9 і знімного живильного кабелю-
подовжувача.
Шліфування поверхонь проводиться тригранними абразивними сегментами.
(рис.2), що встановлюються в власниках 2 траверс 3 і пружинними, що утримуються
кільцями 4 або алмазними фрезами, закріпленими на перехідниках гвинтами та
встановленими на траверсах аналогічно до встановлення абразивних сегментів.

Схема складання та встановлення шліфувального інструменту показано в каталозі складальних одиниць та деталей на машину.
Траверси з'єднані через амортизатори 5 з водилами 6 за допомогою шпильок 7 і
гвинтів 8. Наявність амортизаторів забезпечує рівномірне зношування абразивного.
інструменту та плавну роботу машини. Він виготовлений з кількох шарів
вулканізованого корду.
Траверси наводяться в обертання косозубих шестернями 9 і 10, яким
передається обертання через блок шестерень 11 від зубчастого колеса 12, насадженого на
вихідний вал електродвигуна 13. Шестерні 9 і 10 мають різний напрямок лінії
зуба, що дає можливість повідомити траверсам обертання в різні боки та
виключає сили відведення машини.
До корпусу редуктора (рис.1) кріпитися кронштейн 11 якого з допомогою осі 12
3. Пази в кронштейні дозволяють машині принаймні
знос абразивів опускатися вниз щодо ходового пристрою.
Подача води здійснюється через 10 кран.
Захисний кожух 4 служить для виключення можливості травмування оператора
у разі випадання шліфувального сегмента з утримувача траверси, а також
розбризкування шламу під час роботи машини.
З приміщення до приміщення машина транспортується на ходових колесах. Крім
того, можливе перенесення машини вручну за ручку 5 (рис.1) та рукоятку ходового
пристрої 6. При переміщенні машини за допомогою вантажопідйомних пристроїв та
механізмів стропування виконувати, як показано на рис.5.